Na de tip van gamemaster Sarah om duidelijker aan te geven welke rol een MLI 'er in mijn schoolorganisatie zou kunnen spelen het volgende:
Ik schrijf in mijn SWOT dat in het huidige onderwijsprogramma van het Udens College de ontwikkeling van zelfregulering door leerlingen structureel te weinig aandacht krijgt.
Voor mijn onderzoek ben ik hier al op ingesprongen. Ik evalueer in mijn onderzoek of door middel van een docenteninterventie de zelfregulerende vaardigheden bij leerlingen gestimuleerd wordt. Onderstaande foto's geven een impressie van de interactieve training.
Deze docenteninterventie is opgepakt door de directie en ik ben benaderd om workshops te geven voor de UCademy, het bijscholingsorgaan van het Udens College om collega's dezelfde interactieve training aan te bieden. Sectordirecteur Harm van Son heeft mij gevraagd input te geven en mee te denken tijdens het directieoverleg wat ik erg waardeer en waar ik nu al naar uit kijk.
Mijn onderzoekende houding, die inmiddels altijd gepaard gaat met onderbouwing en bronvermelding, heeft er toe geleid dat mijn hulp gevraagd is door een collega die binnenkort start met haar afstudeerscriptie en moeite heeft bronnen en literatuur te vinden.
Ik ben ervan overtuigd dat mijn bijdrage en rol als coach, ontwikkelaar of plaats als MLI'er in de organisatie zeker toe gaat nemen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten